FANDOM

Jest to ostatni odcinek serialu Świat według Małolepszych. Autor serialu postanowił sensownie skończyć z tego typu twórczością.

OpisEdytuj

Na całym świecie w mgnieniu oka staje się popularna gra na smartfony pt. "Ella pająk", gdzie główna bohaterka karze ci chodzić z telefonem po mieście w poszukiwaniu przygody. Wszyscy, nawet Boczek i Paździoch popadają w wir tej szalonej gry. Ferdek węszy w tym propagandę. Jego dywagacje stają się realne, gdy nagle wszyscy gracze (czyli niemal cała ludzkość) staje się od tak popularna w telewizji i mediach...

Część IEdytuj

Scena IEdytuj

SEN FERDKA W SALONIE
Ferdek siedzi na kanapie. Nagle słyszy głosy swojego stryjka.
Stryj: Feeerdaaas!
Ferdek: (przymulony) Co?
Stryj: Odwróć się!
Ferdek: Kto to m... S-s-stryjek Janek? To ty żyjesz kurde? (śmiech)
Stryj: Nie! Przecież to twój sen Cycu jeden! Tyle lat się nie widzieć, a ty dalej taki sam z charakteru, kapuśniaku jeden! (Ferdek normalnieje na twarzy) Przyszłem cię ostrzec przed nadchodzącą zagładą! Skończył się tragiczny, pełen zmian na gorsze rok 2016, a zaczął się rok wojen i demonicznych opętań 2017! W tym roku stanie się popularna gra na telefony nowoczesne, pt. "Ella tańczy"! ...a może "Pająk tańczy"... "Ella - złodziej dusz i twarzy"... nie pamiętam... Ale tak czy siak musisz ostrzec ludzi przed tą gierką, zanim zostaną opętani, i demonica ukradnie im twarze i serca, gdy oni niewinnie będą poszukiwać przygód!
Ferdek: Aaa... tak normalnie... o co chodzić będzie w tej gierce, i kiedy to się wszystko stanie?
Stryj: Dowiesz się w swoim czasie, imbecylu jeden! Nie mogę ci wszystkiego zdradzać, bo mi nie wolno. Mogę cie tylko naprowadzić w taki oto sposób! To... trzymaj się. Ja już będę leciał, bo zaraz Bohdan Smoleń w zaświatach nowy skecz będzie przedstawiał... (znika)
Ferdek: Ale stryjek! ...kurde... (patrzy się na telewizor) Czy w telelewizorni nie ma przypadkiem tej pajęczycy demonicy? (przygląda się) Czy ona przypadkiem nie wychodzi z telewizo... ooo... OOO... OOOOOOO!!!
---Sen się urywa, Ferdek się budzi---
SALON
Ferdek siedzi na fotelu. Patrzy się w wyłączony telewizor.
Ferdek: Uff... na szczęście Halińcia wyłączyła go przede mną... Ale miałem sna!

Scena IIEdytuj

KORYTARZ
Ferdek wychodzi z mieszkania. Na korytarz wchodzi Boczek z klatki schodowej, "przyklejony" twarzą do telefonu.
Ferdek: Dzień dobry panie Boczek! ...PAANIEE BOOOCZEK! HAAALOOO!!! Jestem tu kurde!
Boczek: (odchyla głowę do góry i się przestrasza) Aaa! Pan Ferdek?! Kiedy pan tu wszedł?
Ferdek: Kurde... Ja pier... Pan tak na serio, czy na poważnie?
Boczek: Przepraszam... Nowa gierka se wyszła, i przez to teraz się nie mogie od telefona odkleić! Normalnie taka fajniusia, gdzie się takom pinknom dziewczynkom Ellom steruje, pt. "Pajęczyca tańczy" i ona ci normalnie karze łazić po mieście z telefonsem w ręku w poszukiwaniu przygód! I normalnie łapiesz przygody! A ona normalnie jeszcze wykrzykuje "Złap je wszystkie! Bo chwile są ulotne! A ti zostanesz blondem!"
--Ferdek dostaje przebłysków ze snu--
Ferdek: O KURDE! A kiedy se ona wyszła?
Boczek: No, tak normalnie wczoraj panie Ferdku! Nówka nie śmigana. Zareklamowali ją mnie na FejsPalmie, to se myślę, a co nie skorzystam! W mordę jeża! To wchodzisz pan, czy nie? Bo mnie się chce!
Ferdek: Lepiej jak ja wejdę pierwszy, bo pan jeszcze zaśniesz na klopie z twarzą w telefonsie panie... Przepraszam... (wchodzi)
Z mieszkania wychodzi Paździoch... również przyklejony twarzą do telefonu...
Boczek: Dzień dobry panie Paździoch! ...Dzieeń dobry... PAANIEE PAAAŹDZIOOOCHUU!!! Halo! Jestem tu w mordę jeża!
Paździoch: (podnosi głowę do góry i się przestrasza) Aaa! Kiedy pan tu wlazł!? Przecież pan tu nie mieszka!
Boczek: Widzę, że pan też gra w tą gierkę!
Paździoch: No gram, bo jestem testerem gier na YouMotion.
Boczek: Serio?
Paździoch: Ba! Mam nawet srebrny przycisk! Pan jeszcze wiele rzeczów o mnie nie wiesz!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki