FANDOM

Serial komediowy na bazie "Graczyków". Ta seria jest fanowska, będzie realizowana amatorsko, niskobudżetowo, i bez żadnych znanych aktorów. Główną rolę namyślił się wziąć sam producent (coś jak Sam Lake przy pierwszym Maxie Paynie).

Opis

Jan Wygrana, Warszawiak od 12 lat, dowiaduje się, że umiera dziadek i dostaje w spadku jego dom na wsi, po drugiej stronie Polski. Jako, iż już ma 25 lat, postanawia się do niego wprowadzić, przypominając se przy tym stare dobre lata z dzieciństwa, kiedy to jeszcze jego dziadkowie nie byli skłóceni z jego matką i ojczymem i mieszkał w tamtym domu. Informuje o tym swego najlepszego, i zarazem jedynego kolegę z gimnazjum, który przeszedł próbę czasu - Wojciecha Wojciechowskiego. Ma tylko kilku innych, mniej ważnych kolegów, z którymi bardzo rzadko się kontaktuje, i częściej oni do niego. Zaraz po wyprowadzce zaczyna poszukiwania pracy (za czynsz odpowiedzialni są rodzice, dopóki jej nie znajdzie), mając przy tym niezły ubaw, a kieszonkowe rodziców na "pomoc w szukaniu" przebierdziela z kolegą w barach dla dorosłych, by - jak to tłumaczy rodzicom, gdy oni w końcu się dowiadują - "ubarwić se życie". Takiego rozpustnego życia nauczył go wujek Bułkowski (tu nawiązanie do Graczyków), który opowiadał mu o ojcu Janka, a zarazem bracie Buły od innego ojca. Prędzej czy później Janek znajdzie kobietę swego życia, która go odmieni, ale najpierw taki los czyha na jego kolegę, a Janek wciąż będzie miał wymówkę na jego zmienne relacje z pannami - "To taki test, czy się utrzyma na więcej, niż jeden dzień i nie da nabrać".

Obsada

Chwilowo nieznana. Casting do ról trwa. Zgłaszać się możecie producentowi na PW na różnorodnych forach internetowych (użytkownik PharellMan). Zdjęcia będą trwać w wiosce na północy Polski, zaczną się po skończeniu castingu i przygotowywaniu sprzętu nagrywającego.

Role główne

  • Jan Wygrana - --
  • Wojciech Wojciechowski - --

Role gościnne

  • Jerzy Zbagien z Lotto
  • dziewczyna Wojciecha
  • przechodzień próbujący podbudować na duchu Janka (tu niekonieczny będzie casting, bo można miejscowego zatrudnić)
  • koleś z telekomunikacji
  • szef telekomunikacji

Lista odcinków

Nr. odcinka Tytuł Opis odcinka/Scenarzysta Czas realizacji Data publikacji w serwisie YouTube
1 Przypadkowy milion Jan Wygrana odziedzicza w spadku po dziadku nowy dom. Od razu się w nim rozgaszcza. Za czynsz odpowiedzialni są jego rodzicie, dopóki on sam sobie nie znajdzie porządnej, dobrze płatnej pracy. Mija tydzień. Do Janka dzwoni jego kolega z liceum, Jerzy Zbagien, który pracuje w Lotto. Jan tydzień wcześniej grał i podobno trafił takie numery, że wygrał milion, niestety na razie to nie potwierdzona informacja, której Jan nie może potwierdzić, bo już ponad tydzień nie oglądał wyników Lotto. Czeka więc na potwierdzenie. Początkowo prawie w ogóle nie reaguje, jednak z czasem zaczyna mu nieźle odbijać. Chwali się wszystkim, komu tylko może, i już planuje, co se za to kupi. Niestety, koniec końców dzwoni jego kolega z totalizatora, który ma dla niego złe wieści...
Scenariusz:
nienakręcony ??
2 Najlepszy kolega, któremu puściły nerwy... Wojciech Wojciechowski - kolega Jana - ma już dość jego zachowania, i braku smykałki do interesu. Razem są bezrobotni, mają po 20 lat i szwendają się po barach ze striptizem. Jednak Wojciech w końcu znajduje dziewczynę, która go zmienia. Janowi przypadkowo wylatują z ust o trzy słowa za dużo na jej temat. Wojtek się od niego odwraca, a Jan popada w dosyć dziwaczną depresję, gdyż nie posiada już innych kumpli...
Scenariusz:
nienakręcony 2014
3 Wciskany kit Do Jana przychodzi koleś z Telekomunikacji Tu Nam Płać, który chce mu wcisnąć ich ofertę. Jan szykuje na niego zasadzkę. Stawia ultimatum: albo ten koleś da mu wykreślić odpowiednie podpunkty w umowie, albo niech spada w siną dal. Staje się to drugie. Konwersacja mimo wszystko się bardzo przeciąga.

Scenariusz:

nienakręcony 2014

Informacje

  • Bardzo zapraszamy na casting. Pierwszy dzień: 15. luty, godz.: 13-15. Czekamy: warmińsko-mazurskie.
  • Ceny za role drugoplanowe i epizodyczne ustali się po zakończeniu castingu. Pamiętajmy jednak, że to niskobudżetówka i raczej nie wyjdziemy wyżej 50 (szczególnie przy małych rólkach!!!).
  • Nie jesteśmy odpowiedzialni za koszta przyjazdu, dlatego jeśli macie daleko, to nie musicie przyjeżdżać na casting, tylko odbędziemy prywatną rozmowę na forum Twórczym [www.graficzneforum.czo.pl].

Więcej z Fandomu

Losowa wiki