FANDOM

Serial komediowy (jeszcze nie zrealizowany), powstały przez Użytkownik:PharellMan.

OpisEdytuj

Dwóch, zgranych ze sobą od lat sąsiadów cały czas zastanawiają się nad sensem życia. Dowiadują się coraz więcej o nim poprzez niejednokrotnie popełniane błędy w życiu i różne sytuacje. Jeden, mający tylko swój dom i kolegę sąsiada, Janusz Afrymek, jest tym, który powtarza często swoje błędy i popada w różne (nie)ciekawe sytuacje. Zaś jego kolega sąsiad, Jan Adam Syriusz, to raczej ofiara jego pomysłów, która często po prostu ulega jego mowie. Jest jednak ostatnio zajęty, ponieważ ma dom, udaną rodzinkę, i trylion rachunków do spłacenia na głowie. Razem tworzą zgraną parę zarówno myślicieli, jak i również ludzi codziennych, popadających w dość komiczne problemy. Akcja dzieje się na jednej ze wsi Mazurskich(można nakręcić to w opuszczonej szkole w Kutach, która miała dwa budynki, lecz potrzeba trochę pieniędzy na to...).

Obsada planowanaEdytuj

Janusz Afrymek - Dariusz Gnatowski lub Paweł Wawrzecki
Jan Adam Syriusz - Andrzej Grabowski lub Zbigniew Buczkowski
Celina Malina Syriusz - Hanna Śleszyńska
Anna Maria Syriusz
Ewa Syriusz
Jan "Jasiu" Marian Syriusz
pies "Gnojek"
kot "Walipłot"

OdcinkiEdytuj

1. "Życie - jest to..." - Janusz i Jan wspominają dawne lata i porównują je z dzisiejszymi czasami. Przypominają sobie dawne przewinienia i żarty zastanawiając się zarazem, czy oby na pewno wtedy postępowali dobrze?
2. "Bogactwo - to nie dla mnie!" - Janek chwali się dla kolegi, jaki to jest bogaty dzięki swojej pracy. Janusz zaś uważa, że tam, gdzie on pracuje, tylko się marnuje, a ma potencjał na lepszą robotę. Postanawiają razem napisać film, który będzie super przełomowy. Nie jest to łatwe...
3. "...ciągłe rozmyślanie nad swoim postępowaniem" - Janusz rozmyśla nad tym, co osiągnął w życiu. Postanawia poprawić swoje najgorsze błędy. Niestety większość nie daje się naprawić, ale wręcz jedynie pogorszyć... Mimo wszystko Janusz się nie poddaje!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki