FANDOM

Normal Life - (z ang. Zwykłe życie) internetowy serial komediowy, produkcji Pharell Mana opowiadający o Jamesie Springerze, który żyje gdzieś, w północnej części Polski. Mieszka sam, więc zatem często się nudzi. Ta nuda często przeradza się w sensowną akcję.

FabułaEdytuj

Odcinek 1. "Leżąc na zewnątrz", Część Pierwsza "Za późno", Część druga "Wspaniale"Edytuj

Pierwszy odcinek, dwuczęściowy (po niewypale pierwszej części i obfitej krytyce, do części drugiej może nie dojść, a serial będzie normalnie kontynuowany na inny sposób) ma przedstawić jeden z nudnych dni owego bohatera, który wychodzi na dwór. W pierwszej części niewypala mu to (ten celowy niewypał jest ostro krytykowany, a przez niektórych nie śmieszny), ale w drugiej części przygotowuje się na ostry upał i zaczyna szaleć w blasku słońca (powód niekontynuacji po ostrej krytyce części pierwszej).

Odcinek 2. "Wielkie zmiany"Edytuj

Co do odcinka drugiego producent nie jest zdecydowany. Nakręcił parę scen tam i ówdzie, lecz nie jest konkretnie pewny, o czym ma mówić następny odcinek. Zapowiada, że serial może zostać zakończony na jednym dennym odcinku, albo zostanie kontynuowany w lepszym stylu.

SoundtrackEdytuj

Muzyka z czołówki to zmiksowana końcówka piosenki Big Cyc'a "Świat według Kiepskich" przez Artist DJ PZ'a. Ścieżka dźwiękowa pomiędzy scenami to zwykł miks paru odgłosów cyfrowych przez powyższego DJ'a.

ObsadaEdytuj

  • James Springer - Pharell Man
  • Reszta obsady jest nieokreślona. Nikt inny do tej pory się nie pojawia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki