Wikia

Przemysławowa Wikia

Lista pomysłów do serialu Świat według Kiepskich

42strony na
tej wiki
Komentarze58

Poniżej znajduje się kilka pomysłów na odcinki do przyszłych serii serialu Świat według Kiepskich. Zrobionych pomysłów nie można przerabiać, można zaś tu dodawać jeszcze własne pomysły z dopiskiem własnego imienia i nazwiska w dolnej części ' Scenariusz: ' .

Jeśli któryś z pomysłów będzie zaakceptowany przez scenarzystów Kiepskich, proszę o wpisanie imion pomysłodawców do napisów końcowych.

Sezon 22 wg innego autoraEdytuj

Nr. pomysłu Tytuł Opis odcinka Data przypuszczanej premiery
1 Akopalipsa Ferdek z rodziną walczą z kosmitami, którzy najechali Ziemię, aby wprowadzić na nowo komunizm i zamienić niskoprocentowy alkohol (wino, piwo, likier) na wysokoprocentowy, czyli spirytus. Czy Ferdek znowu okaże się bohaterem narodowym, czy wiedza z filmów Science-Fiction wystarczy aby pokonać czarną stronę dupy? Czy Ferdek z przyszłości pokłóci się o role?

Więcej - http://www.mediafire.com/view/3wnw8a8nlu19a3p/KiepskiPomys%C5%82.docx

2 Walduś w krainie czarów Waldek znowu musi znaleźć dziewczynę, marzy o niej każdej nocy aż w końcu ląduje w krainie czarów pełnej magicznych grzybków i dziwnych zjawisk.
3 Współczesne bajki Walduś i Mariolka przebierają się za różne postacie z kartonów (Kapitan Bomba, Włatcy Móch) i pokazują babce bajki dla dorosłych. Ferdek postanawia zarobić na meetingach.

by Masster Universum

4 Walduś Cycu Kiepski Ferdka nawiedzają 3 duchy - przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. W przeszłości poznaje swojego dziadka, teraz (to wiadomo), a w przyszłości patrzy na swojego syna plus niespodzianka.

Adn. w 3 częściach.

5 Odbicie lustrzane W bloku kiepskich pojawia się tajemnicza rodzina świetnych. Wkrótce kiepscy zostają zdjęci z anteny i powstają odcinki lepszej rodziny. Ferdek traci renomę i nikt już o nim nie pamięta. Postanawia przekląć nowych sąsiadów.

by Mister Kiepski

6 Telewizjoner Ferdek tak długo ogląda telewizje, że ta go pochłania.

Inne pomysłyEdytuj

Nazwa pomysłu Opis
Wyścig dookoła świata cz.1 Kocham cię piękna Europo. Ferdek wraz z Waldkiem i Badurą postanawiają wziąć udział w międzynarodowym polskim wyścigu dookoła świata. Nagrodą jest milion złotych dla trzy osobowej grupy która jako pierwsza w całości wystartuje z Wrocławia i okrąży pieszo kulę ziemską od zachodu i zakończy wyścig w Warszawie. W wyścigu zaczęło brać wiele polaków z poszczególnych rejonów. Ferdka nagle zdruzgotała wiadomość o tym, że Marian, Helena i Boczek również postanawiają wziąć udział w wyścigu. Zawodnicy o godz. 8.00 mają wystartować z Wrocławia i przemierzyć przez dowolną część Europy, aby dojść o trzy dni później o godz. 20.00 do portu w Lizbonie (Portugalia) i odpłynąć przygotowanym wcześniej luksusowym statkiem. Grupa która nie dotrze na czas może jedynie się przyglądać jak statek płynie do Ameryki na drugą część wyzwania. Przeszkodami w drodze są rzymscy legioniści, berlińscy gestapowcy oraz londyńska policja.

Scenariusz: Bartłomiej Jary

Wyścig dookoła świata cz.2 Ameryka i do przodu. Po dotarciu do Ameryki na Florydę zawodnicy muszą przemierzyć dowolną drogę, aby dotrzeć do Kalifornii gdzie czekają na każdą z drużyn żaglówki poza jedną. Mają nimi przemierzyć samodzielnie drogę do Rosji. Zawodnicy w głębi Ameryki muszą uważać jedynie na nowojorską policję i azteckich tubylców. To nie wszystko! Na oceanie czają się również rekiny i afrykańscy piraci. W Rosji czeka ostatnia część wyzwania.

Scenariusz: Bartłomiej Jary

Wyścig dookoła świata cz.3 Rosja, wódka i jedna wielka warszawska mamona. Kiedy uczestnicy znajdą się w Rosji muszą uważać na tygrysy, syberyjskie zamieci oraz moskiewskie pokusy wódki. Zostały dwie ostatnie drużyny czyli Ferdka i Mariana. Ważna zasada to nie zostawić członka drużyny. Zawodnicy idą łeb w łeb. Wyścig ukończony w Warszawie wygrała drużyna Mariana, ale nagle jurorzy spostrzegli brak zawodnika. Okazało się, że Boczek zakochał się w białoruskiej kiełbasie i poległ pod Mińskiem. Zdezorientowani Paździochowie zostają zdyskwalifikowani. Ale drużyna Ferdka też nie miała powodu do dumy gdyż Walduś i Badura nie zauważyli, że Ferdek zniknął i siedzi teraz na górze wypitych butelek wódki w Kremlu gdzie złamała go pokusa wypicia moskiewskich wódek. Werdykt niestety okazał się odebraniem nagrody uczestnikom i przekazanie go fundacji charytatywnej. Byli zawodnicy i mieszkańcy kamienicy są zdruzgotani klęską. Jedynie Ferdek i Boczek nie mają niczego za złe i są zadowoleni.

Scenariusz: Bartłomiej Jary

Tymoteusz Rex Paździoch ze zbiorów paleontologicznych dziadka odtwarza w piwnicy gatunek T-Reksa. Okazuje się być łagodnym stworzeniem (ze względu na to, że traktuje Mariana jak ojca). Sąsiadów niepokoi znoszone przez Paździocha wielkie ilości mięsa do piwnicy. Marian potajemnie opiekuje się niegroźnym przez niego nazwanym Tymoteuszem Reksem. Mógł z nim wychodzić wyłącznie nocą gdy nikogo nie było. Następnego dnia Ferdek schodzi do piwnicy po ziemniaki i napotyka ogromnego gada. Przerażony chce donieść na Paździocha na kolegium, ale Marian wytłumaczył, że jest on nie groźny. Aby dobić targu z Ferdkiem, Paździoch kupuje mu skrzynkę wódki. Ferdek polubił Tymoteusza ze względu ,że on też lubi pić alkohol. Niestety kiedy inni mieszkańcy kamienicy dowiedzieli się o potworze oświadczyli, że nie zamierzają tego znosić. Ferdek i Marian stają w obronie wielkiego kolosa. Kozłowski postanawia razem z mieszkańcami zabić bestię. Marian i Ferdek uciekają na grzbiecie stwora w stronę rzeki Odry. Paździoch krzyczy do Tymoteusza żeby uciekał na wolność. Nagle nadchodzą mieszkańcy z widłami i pochodniami. Wnet wyskakuje Kopciński i rzuca w Reksa widłami po czym wpada do rzeki. Ferdek i Paździoch przeżywają żałobę. Następnego dnia Boczek idzie do piwnicy po buraki. Nagle znajduje dwa duże jaja. Zdziwiony myśli, że to jaja strusia i postanawia zrobić z nich omlet. Wnet z nich wykluwają się dinozaury o twarzy Mariana i Ferdka mówiąc do Boczka !Paszoł won! Boczek zbladł.       Scenariusz: Bartłomiej Jary              
Królestwo jedzenia Pewnego dnia Boczek zostaje porwany przez ludzi burgery do królestwa jedzenia. Został skazany przez króla Kabanosa na śmierć za niemoralne obżarstwo. Boczek uważa, że to ukryta kamera. Przed dzień egzekucji Arnold przebywa w lochach. Ferdek i Paździoch postanawiają go uratować. Kiedy dostają się do tej krainy zdają sobie sprawę, że jedzenie ma kolosalne rozmiary i mieszka w niej wiele ludzko podobnych stworzeń (byli zrobieni z jedzenia). Po piętach depczą im generał Banan i komandor Pomarańcza z gwardią królewską (głównie burgerami i rybami). Po uwolnieniu Boczka chcą uciekać do świata ludzi, ale psuje się Wartburg Mariana. Król Kabanos chcąc wzmocnić swe siły pożera własnych poddanych by się rozrósł do giganta. Bierze w wielkie łapska Mariana i Ferdka. Boczek śmieje się myśląc nadal, że to ukryta kamera. Paździoch mówi mu, że to nie ukryta kamera ale prawdziwe jedzenie. Kabanos pożera Mariana. Kiepski mówi żeby Boczek sobie przypomniał w czym naprawdę jest dobry. Kabanos pożera Ferdka. Boczek nie mógł się nagłowić w czym jest dobry. Kabanos bierze w kolosalną dłoń Arnolda i mówi do niego ,,Im więcej zjem tym będę silniejszy,,. Boczka olśniło słowo jeść i nagle wpadł w szał i po kawałku zaczął pożerać tyrana. Po pożarciu króla Boczek wypluwa Ferdka i Mariana. Po powrocie do domu sąsiedzi urządzają wielką ucztę z resztek z królestwa jedzenia z okazji uratowania Boczka. Scenariusz: Bartłomiej Jary
Krótkie, ale pożyteczne Podczas rodzinnego obiadu, Ferdek mówi, ze jego syn w kazdym temacie jest od niego gorszy. Kiedy idzie do toalety, widzi, ze Waldus ma wiekszego penisa. Mezczyzna jest wsciekly. Okazuje sie jednak, ze w tym temacie bedzie towarzyszyc mu Jolasia.
Casanova Do kamienicy wprowadza sie przystojny mlodzieniec. Mariola, Jolasia, Halinka i Helena zakochuja sie w nim i robia wszystko po jego mysli. Waldus, Ferdek i Pazdzioch planuja zemste.
Dzieci-smieci Do kamienicy (dokladnie nad mieszkaniem Kiepskich) wprowadza sie grupa nastolatkow. Nocne imprezy, wiecznie zajete toalety i proba wydobycia pieniedzy od Halinki, doprowadza Ferdka do szalu. Postanawia sie ich pozbyc.
Zajadacz Boczek ostatnio często przebywa u Paździochów, Paździochowie mówią że Boczek bardzo często wyjada im z lodówki
Żaba z innej bajki Ferdek dostrzega dziwne zachowanie Paździocha, który na twarzy staje się zielony. Wkrótce wychodzi na jaw że Paździoch zamienił się w żabę, którego odczarować może tylko miłość od pierwszego wejrzenia. Zaczynają się poszukiwania kandydatki
Piramida Jolasia żąda od Waldka, aby zbudował jej piramidę, zakłopotany, idzie poradzić się Ferdkowi w towarzystwie Boczka, trzej biorą podejrzeń, że Jolasia to żona Faraona, którego chce wskrzesić do życia, odpowiedzi są bardziej prawdziwe, gdy Jolasia opracowuje co na tej piramidzie będzie widniało...
Kapczatał Coraz częściej w kamienicy pojawiają się emeryci, na początku mieszkańców zaczynało to denerwować, najbardziej Ferdka i Paździocha, lecz w końcu uświadamiają sobie jakie są z tego zyski, postanawiają wykorzystywać emerytów do ich zachcianek, lecz nie wiedzą co los przyniesie...
Spłatka Ferdek dostaje wielką paczkę z poczty, okazuje się że to pusta lodówka, Ferdek uświadamia sobie, że to prezent przeprosi nowy od wujka Władka, okazuje się że lodówka jest pusta, zdenerwowany wyrzuca lodówkę, niespodziewanie Boczek odkrywa magię lodówki, Ferdek uświadamia sobie, że to nowy pomysł na rodzinny biznes.
Eksplozja W nocy Ferdek jest świadkiem, przyjścia nieznajomego i wręczeniu Paździochowi tajemniczej walizki, układają mu się w głowie złe scenariusze, prawda powoli się potwierdza, gdy okazuje się że plan ma mieć nazwę
Kłamca, kłamca W kamienicy Paździoch stwarza wynalazek anty kłamstwa, lecz okazuje się że eksperyment ma nawet skutki uboczne, gdy Jolasia oszukuje wszystkich dla świętego spokoju że zaszła w ciążę, kłamstwo się potwierdza, gdy Jolasia również ma brzuch, lecz nie ma w nim dziecko, również skutki ma Ferdek który oszukuje Halinę że jest w pośredniaku, w szybkim tempie przeistacza się do pośredniaka, dziwi się, okazuje się że za tym wszystkim stoi Paździoch sąsiedzi planują zemstę.
Sexperyment Paździoch oraz Ferdek biorą udział w eksperymencie, który przeistacza ich do świata kobiet które są obrzydliwie sympatyczne.

Ciekawostka: Jest to parodia polskiej komedii kultowej Seksmisja

Zakonnica w przebraniu Ferdek zaczyna podejrzewać, że Halina chce zostać zakonnicą, stwierdzenia Ferdka zaczynają się potwierdzać.
Takie buty Bazar zostaje zlikwidowany w związku z tym Paździochowie zakładają sklepy z odzieżą, Helena damską, a Paździoch męską, lecz ze względu braku klientów proszą Kiepskich, aby to oni kupowali ich ubrania.
Koniec świata W telewizji zostaje ogłoszony komunikat o nadchodzącym końcu świata z tego względu zostaje wprowadzony konkurs który na celu ma zgadnięcie daty końca świata,wygraną jest wycieczka w tropiki, w kamienicy trwają huczne myślenie.
Extranator Kiepski i Paździoch stwierdzają, że nie ma takiej rzeczy których się by nie boją, wypożyczają najstraszniejszy horror lecz stwierdzają sami, że horror był denny, sami postanawiają urządzić konkurs na najlepszy, najstraszniejszy horror świata!, lecz oznaki strachu pojawiają się u Paździocha.
Iluzja Ferdek postanawia zostać magiem.
Chce się żyć Paździoch ma myśli samobójcze, aby zapobiec niebezpieczeństwu sąsiadu Halinka udomawia Paździocha
A więc wojna Ferdek, Walduś oraz Boczek podejrzewają że Paździoch jest Hitlerem.
Strefa X Ferdek z Waldkiem odkrywają schody które prowadzą do innej galaktyki.
Drużyna browara Ferdek po obejrzeniu filmu fantastycznego przenosi się w świat gdzie jest elfem, i gdzie ma zdobyć legendarnego złotego browara który ukradł go Paździoch zły charakter.
Skazani na siebie Paździoch oraz Ferdek zostają skuci kajdankami, które uniemożliwiają poruszanie się w jedynkę.
Małpy w kosmosie Paździoch zaczyna interesować kosmos, nazywa napotkane gwiazdy na niebie oraz tworzy album planetarny. W telewizji jest organizowana podróż do kosmosu, Paździoch cieszy się że ujrzy odległą galaktykę, gdy Paździocha napotyka choroba, sąsiedzi angażują plan, aby kamienice zamienić w kosmos, aby Paździoch przestał ze swoją fobią.
Astrologiczna moc Boczek wychodzi z kibla i pyta Ferdka jaki jest jego znak zodiaku. Ten odpowiada, ze koziorozec. Pod jego znakiem pisze, ze dostanie duzo pieniedzy. Niespodziewanie pojawia sie Edzio z przesylka od brata Ferdka z USA, w ktorej sa dolary. Od tej pory, Kiepski staje sie fanem horoskopu i zamecza tym wszystkich.

Inne pomysły na odcinki możesz znaleźć tu: http://www.forum.kiepscy.org.pl/pomysl-na-nowe-odcinki-vt514,1550.htm i tu http://www.forum.kiepscy.org.pl/wlasny-scenariusz-do-swk-vt2720.htm oraz tu: http://pl.pharellmans.wikia.com/wiki/Pomys%C5%82y_na_odcinki_do_%C5%9AWK [1]

Więcej od Wikii

Losowa wiki