Wikia

Przemysławowa Wikia

Lista pomysłów do serialu Świat według Kiepskich

36stron na
tej wiki
Komentarze57

Poniżej znajduje się kilka pomysłów na odcinki do przyszłych serii serialu Świat według Kiepskich. Zrobionych pomysłów nie można przerabiać, można zaś tu dodawać jeszcze własne pomysły z dopiskiem własnego imienia i nazwiska w dolnej części ' Scenariusz: ' .

Jeśli któryś z pomysłów będzie zaakceptowany przez scenarzystów Kiepskich, proszę o wpisanie imion pomysłodawców do napisów końcowych.

Sezon 21 (2015)Edytuj

Nr. odcinka sezonu Nr. przypuszczalnego odcinka Tytuł Opis odcinka Data przypuszczanej premiery
1 457 Illuminatum mnie śledzi!!! Paździoch podejrzanie tajemniczy przychodzi do Kiepskiego o 3. w nocy z nowiną. Śledzi go organizacja "Illuminati" za to, co powiedział w swojej audycji we Wrocławskim Radiu i prosi Ferdka o pomoc w schronieniu i ucieczce przed śmiercią. Jak się później okazuje, Paździoch to tajny współpracownik Illuminati, i próbował wyłudzić pewne ważne informacje od Ferdka. I tak na prawdę to Ferdek od kilku miesięcy jest przez nich obserwowany. Z pomocą Haliny próbuje im uciec, lecz wszystko zdaje się na nic, ponieważ w końcu go schwytują...
Pomysł: Przemysław Załuski
04.03.2015
2 458 Ofiara kontroli umysłów Ferdek obmyśla różne plany na naprawianie świata i wrzuca je do szuflady. Jeden tekst motywujący do zmian publikuje w internecie. Następnego dnia, o północy, po wyjściu z ubikacji nagle coś go bierze, by pójść do Paździochów i złożyć niemoralną propozycje Helenie z myślą, że Paździoch wyjechał. Paździoch zaraz grozi sądem dla Ferdka za molestowanie. Ferdek szybko zapomina szczegóły sytuacji, ponieważ był wtedy pod wpływem fal HAARP. Halina szybko reaguje na tą sytuację, i już nazajutrz wysyła męża za karę na dwa tygodnie do jego brata bliźniaka Andrzeja, gdzie ma pracować na gospodarce. Ma w ten sposób przemyśleć swoje zachowanie. Ferdek jednak z bratem obmyślają zupełnie inny plan...
Pomysł: Przemysław Załuski
11.03.2015
3 459 Skromny posiadacz Warszawy Do Ferdka dzwoni brat Mariana Paździocha, Jan Arkadiusz Paździoch. Chce mu wcisnąć samochód Warszawę, który jest w nienagannym stanie, za cenę 10 tysięcy złotych. Ferdek jest zainteresowany ofertą, ale niestety tyle nie posiada. Zwraca się z dofinansowanie do Mariana Paździocha. Ten wytargowuje cenę 3 tysięcy, po bratersku. W zamian sąsiedzi będą się dzielić samochodem. Ferdek zadowolony już jeździ po Polsce w celu dostarczenia do domu dobrego prowiantu. Paździoch zaś jedzie Warszawą do Gdańska załatwić sprawy pod pretekstem "wyjazdu do bazaru". Wraca ze zbitą tylną szybą i uszkodzoną karoserią z przodu. Wkrótce ktoś im skrada ten samochód. Okazuje sie, że brat Paździocha ubzdurał sobie, że podtrzymuje te 10 tys. zł za samochód i rząda zwrotu. Marian Paździoch znowu kradnie auto chwaląc się Ferdkowi, że specjalnie zadarł z ludźmi z Gdańska, ażeby go zniszczyli symbolicznie, tak jak jego (Paździocha) ukochany Tusk zniszczył Polskę. Ferdek postanawia odnowić te auto symbolicznie, by pokazać, że wkrótce również polepszy Polskę...
Pomysł: Przemysław Załuski
18.03.2015
4 460 Wizja Rewolucji Ferdek ma dość ustawy demokratycznej w Polsce. Postanawia wywołać rewolucję wraz z sąsiadami. Ich postulat okazuje się klapą. Niedługo później Paździocha porywają kosmici za próbę wyjawienia, kto odgrywał rolę strażników w Pałacu Prezydenckim. Sąsiedzi wraz z Waldusiem zatem muszą polecieć go ratować, aż do legendarnej Strefy 51.
Pomysł: Przemysław Załuski
25.03.2015
5 461 Wariat Padają różne obelgi na Ferdka, że jest nienormalny. Ferdek się załamuje w końcu, i próbuje dowieść, że oni sami nie są lepsi.
Pomysł: Przemysław Załuski
01.04.2015
6 462 Kiedy Jolaśka straciła popęd Arnold Boczek zaczyna się podkochiwać w Jolasi Pupci, żonie Waldusia. Nie mija wiele czasu, jak pyta się Ferdka o wypożyczenie kobiety na wypróbowanie. Ten od razu się zgadza, bez zbędnych tekstów. O dziwo to samo jest z Waldusiem, dla którego Jolasia straciła popęd. Boczek zatem umawia się z Jolasią na nocną kopulację w lesie.
Pomysł: Przemysław Załuski
08.04.2015
7 463 I wszystko ja... znaczy ciemne! Ferdek ma dość propagandy w telewizji nt. Katastrofy Smoleńskiej. Postanawia samemu znaleźć prawdę z pomocą sąsiada.
Pomysł: Przemysław Załuski
15.04.2015
8 464 Uniaa, uniaa, jak tu żydź? Wujka Władka odwiedza inspekcja. Karzą mu młode bydło przenieść z uwięzi łańcuchowej na klatkową. Władek jednak się sprzeciwia. Te jednak grożą mu sądem i karami pieniężnymi. Wujek Władek szuka zatem pomocy u Ferdka i jego znajomych w podjęciu decyzji. Ferdek doradza mu jednak mieć w... głęboko w poważaniu te zmiany. Tak też się staje.
Pomysł: Przemysław Załuski i inni
22.04.2015
9 465 Pechowe wakacje Ferdek i Halina jadą na wakacje z dala od codziennych problemów. Pozwala jej na to ordynator, który uważa, że Halina dużo robi dla szpitala i w końcu może trochę odpocząć. Postanawiają wyjechać na krótkie wakacje do Warszawy. Niestety stać ich jedynie na kiepski hotelik na pechowej ulicy. Nie mija dużo czasu, jak ich ktoś okrada. Próbują zgłosić wszytko policji na 13. posterunku, niestety personel tam jest poniżej krytyki...
Pomysł: Przemysław Załuski i inni
Ciekawostka: Jest to crossover z serialami "Daleko od noszy" i "13. posterunek"
29.04.2015
10 466 Rzeźnik szuka żony Arnold Boczek zapisuje się do programu "Rzeźnik szuka żony". Jego konkurentem okazuje się Marian Paździoch, którego Helena wygoniła do tego programu dla kasy, i Ziemowit Kiepski, który wciąż szuka.
Pomysł: Przemysław Załuski i inni
Ciekawostka: Jest to parodia programu "Rolnik szuka żony"
06.05.2015
11 467 Duch Micheala Jacksona Ferdek po obejrzeniu „This Is It“ w Polsacie zaczyna coraz bardziej lubić twórczość Michaela Jacksona, szczególnie tą mądrą. W końcu tak się wczuwa w jego muzykę, że czuje miłe wibracje jednej nocy. We śnie objawia mu się sam Michael, który wszedł do jego ciała pod pretekstem misji do wypełnienia. Mają jednak mało czasu, bo już nadszedł rok 2014 i okres wojen.
Pomysł: Przemysław Załuski
13.05.2015
12 468 Kibic - patriota Ferdek nie rozumie podniecenia się wszystkich rodaków Mundialem, gdyż nie ma tam Polaków. Sam preferuje zaś kibicowanie Polakom w siatkówce i tenisie. Podobne upodobania ma Arnold Boczek. Razem postanawiają zachęcić rodaków do kibicowania swoim i pomóc w rozwijaniu swoich talentów sportowych. Ruszają z akcją „Kibic Patriota“. Fundusze czerpią z Funduszy UE. Niedługo po rozwoju akcji i jej spopularyzowaniu zaczynają się kłopoty, szczególnie z władzą, która bezinteresownie dała im te fundusze.
Pomysł: Przemysław Załuski
20.05.2015
13 469 Śmierć Demona Umiera Marian Paździoch. Wszyscy wspominają miłe chwile z jego osobą, prócz Ferdka. Uważa on, że był to najgorszy typ na dzielnicy, i miał on wkłady w różnych sektach i organizacjach, przez co nigdy nie czuł się w jego towarzystwie bezpiecznie. Badura potwierdza jego zdanie.
Pomysł: Przemysław Załuski
27.05.2015
14 470 REWOLUCJA!!! Ferdek w końcu czuję się o pełnych siłach, by zrobić globalną rewolucję. Z pomocą ruszają mu jego syn Walduś oraz Arnold Boczek.
Pomysł: Przemysław Załuski
03.06.2015

Odcinki zastępcze:

ZamiennikiEdytuj

Nr. zamiennika Nr. przypuszczalnego odcinka Tytuł Opis odcinka Data obmyślanej premiery
[[]]
Scenariusz: Przemysław Załuski i inni

Teksty do pomysłówEdytuj

Tu umieszczane są wybrane, najlepsze urywki ze scenariuszy do pomysłów.

Teksty do pomysłów do serialu "Świat według Kiepskich"
Tytul i numeracja odcinka Teksty
471. Krótkie, ale pożyteczne
  1. Podczas rodzinnego obiadu, Ferdek mowi, ze jego syn w kazdym temacie jest od niego gorszy. Kiedy idzie do toalety, widzi, ze Waldus ma wiekszego penisa. Mezczyzna jest wsciekly. Okazuje sie jednak, ze w tym temacie bedzie towarzyszyc mu Jolasia.
472.Casanova Do kamienicy wprowadza sie przystojny mlodzieniec. Mariola, Jolasia, Halinka i Helena zakochuja sie w nim i robia wszystko po jego mysli. Waldus, Ferdek i Pazdzioch planuja zemste.
473.Dzieci-smieci Do kamienicy (dokladnie nad mieszkaniem Kiepskich) wprowadza sie grupa nastolatkow. Nocne imprezy, wiecznie zajete toalety i proba wydobycia pieniedzy od Halinki, doprowadza Ferdka do szalu. Postanawia sie ich pozbyc.
474. Zajadacz Boczek ostatnio często przebywa u Paździochów, Paździochowie mówią że Boczek bardzo często wyjada im z lodówki
475. Żaba z innej bajki Ferdek dostrzega dziwne zachowanie Paździocha, który na twarzy staje się zielony. Wkrótce wychodzi na jaw że Paździoch zamienił się w żabę, którego odczarować może tylko miłość od pierwszego wejrzenia. Zaczynają się poszukiwania kandydatki
Piramida Jolasia żąda od Waldka, aby zbudował jej piramidę, zakłopotany, idzie poradzić się Ferdkowi w towarzystwie Boczka, trzej biorą podejrzeń, że Jolasia to żona Faraona, którego chce wskrzesić do życia, odpowiedzi są bardziej prawdziwe, gdy Jolasia opracowuje co na tej piramidzie będzie widniało...
Kapczatał Coraz częściej w kamienicy pojawiają się emeryci, na początku mieszkańców zaczynało to denerwować, najbardziej Ferdka i Paździocha, lecz w końcu uświadamiają sobie jakie są z tego zyski, postanawiają wykorzystywać emerytów do ich zachcianek, lecz nie wiedzą co los przyniesie...
Spłatka Ferdek dostaje wielką paczkę z poczty, okazuje się że to pusta lodówka, Ferdek uświadamia sobie, że to prezent przeprosi nowy od wujka Władka, okazuje się że lodówka jest pusta, zdenerwowany wyrzuca lodówkę, niespodziewanie Boczek odkrywa magię lodówki, Ferdek uświadamia sobie, że to nowy pomysł na rodzinny biznes.
Eksplozja W nocy Ferdek jest świadkiem, przyjścia nieznajomego i wręczeniu Paździochowi tajemniczej walizki, układają mu się w głowie złe scenariusze, prawda powoli się potwierdza, gdy okazuje się że plan ma mieć nazwę
Kłamca, kłamca W kamienicy Paździoch stwarza wynalazek anty kłamstwa, lecz okazuje się że eksperyment ma nawet skutki uboczne, gdy Jolasia oszukuje wszystkich dla świętego spokoju że zaszła w ciążę, kłamstwo się potwierdza, gdy Jolasia również ma brzuch, lecz nie ma w nim dziecko, również skutki ma Ferdek który oszukuje Halinę że jest w pośredniaku, w szybkim tempie przeistacza się do pośredniaka, dziwi się, okazuje się że za tym wszystkim stoi Paździoch sąsiedzi planują zemstę.
Sexperyment Paździoch oraz Ferdek biorą udział w eksperymencie, który przeistacza ich do świata kobiet które są obrzydliwie sympatyczne.

Ciekawostka: Jest to parodia polskiej komedii kultowej Seksmisja

Zakonnica w przebraniu Ferdek zaczyna podejrzewać, że Halina chce zostać zakonnicą, stwierdzenia Ferdka zaczynają się potwierdzać.
Takie buty Bazar zostaje zlikwidowany w związku z tym Paździochowie zakładają sklepy z odzieżą, Helena damską, a Paździoch męską, lecz ze względu braku klientów proszą Kiepskich, aby to oni kupowali ich ubrania.
Koniec świata W telewizji zostaje ogłoszony komunikat o nadchodzącym końcu świata z tego względu zostaje wprowadzony konkurs który na celu ma zgadnięcie daty końca świata,wygraną jest wycieczka w tropiki, w kamienicy trwają huczne myślenie.
Extranator Kiepski i Paździoch stwierdzają, że nie ma takiej rzeczy których się by nie boją, wypożyczają najstraszniejszy horror lecz stwierdzają sami, że horror był denny, sami postanawiają urządzić konkurs na najlepszy, najstraszniejszy horror świata!, lecz oznaki strachu pojawiają się u Paździocha.
Iluzja Ferdek postanawia zostać magiem.
Chce się żyć Paździoch ma myśli samobójcze, aby zapobiec niebezpieczeństwu sąsiadu Halinka udomawia Paździocha
A więc wojna Ferdek, Walduś oraz Boczek podejrzewają że Paździoch jest Hitlerem.
Strefa X Ferdek z Waldkiem odkrywają schody które prowadzą do innej galaktyki.
Drużyna browara Ferdek po obejrzeniu filmu fantastycznego przenosi się w świat gdzie jest elfem, i gdzie ma zdobyć legendarnego złotego browara który ukradł go Paździoch zły charakter.
Skazani na siebie Paździoch oraz Ferdek zostają skuci kajdankami, które uniemożliwiają poruszanie się w jedynkę.
Jolasia spaduwa! cz 1. Walduś z Jolasią wyjeżdżają do Krakowa, gdzie Ferdek ma pomysł, aby zamknąć ją w walizce, lecz w walizce jest Paździoch, lecz Jolasia na dobór braku seksu, zpłodziła z Paździochem dziecko w walizce, Helena opracowuje zemstę na Jolasi i piszę do ATM aby wyeliminowali ją i żeby pensji jej nie dawało, niespodziewanie przeprowadza się nowa lokatorka Pupcińska Dupa Pierdzi Kuta
Jolasia spaduwa! cz 2. Pupcińska Dupa Pierdzi Kuta zaczyna romansować z Marianem, okazuje się że jest on jej ojcem, postanawia spędzić dużo czasu z nim, wyjeżdżają na surfing, Helena za jego nieobecnością szuka szpargałów odnajduje tam materiały Jolasi D. która naprawdę ma na imię Douglas, czyli pochodzi z gangu. Idzie szybko do Kiepskich, gdzie ich nie zastaje, w piwnicy znajduje tam Thora, Supermana i Batmana którzy zostali omamieni przez Skylar Burzę którą podszywała się Jolasia, oni zakochani w niej, bo czekają na kolejny odcinek Oddziału specjalnego, lecz jak się ktoś wyrzeknie że to serial Świat według Kiepskich to trafi do ciemnej dupy, Paździochowa zmienia się w Wonder Woman, gdzie Paździoch jest martwy na rzece, okazuje się że była tak zła, żeby ją zostawił, żeby nikt nie wiedział o jej sekrecie, lecz wkrótce, Jolasia czyli Skylar Burza przychodzi a tutaj Batman, Superman, Thor czyli (Waldek, Halinka, Ferdek) oczekują na nich przychodzi do niej Hannibal czyli przebrana Mariolka, gdy mówi jej że nie nakręci już sequela, daje mu w mordę, i wysyła do ciemnastej dupy Boczka, Boczek który nie wie że dlatego dostał pracę rzeźnika bo uratował świat jako Noe, zostaje omamiony i zamienia się w Anilichatatora, lecz Batman, thor i superman się wydali, Skylar Burza rzuca w nich, jedyna Halinka stoi wryta:z)
Jolasia spaduwa! cz 3. Halina wciela się w Gwyneth Paltrow Iron Mankę, która unicestwia ją, lecz okazuje się, że ona urodziła Paździocha, lecz on przebrał się za Davida Finchera, aby wyreżyserować dziewczynę z tatuażem, na końcu okazuje się że paździoch nigdy nie istniał, i że był tylko wymysłem kamienicy, Helena uradowana, Jolasia spieprza na Wenus, a Waldek pieprzy się z Wonder Woman, myśląc że zpłodzi dziecko superbohater który wystąpi jako mały Iron Man 4, na końcu okazuje się że Boczek wszystkich grał, i że to było tylko w jego głowie, bo nalał sobie jakiegoś syfu i oglądał
Jolasia spaduwa cz 4. Boczek obmyśla sobie czwartą część, myśli że mogłaby to być ekranizacja Na straganie Jana Brzechwy chyba? ale to już innym razem

wszystkie postacie grał Boczek, bo to jego wyobraźnia

476. Małpy w kosmosie Paździoch zaczyna interesować kosmos, nazywa napotkane gwiazdy na niebie oraz tworzy album planetarny. W telewizji jest organizowana podróż do kosmosu, Paździoch cieszy się że ujrzy odległą galaktykę, gdy Paździocha napotyka choroba, sąsiedzi angażują plan, aby kamienice zamienić w kosmos, aby Paździoch przestał ze swoją fobią.

Inne pomysły na odcinki możesz znaleźć tu: http://www.forum.kiepscy.org.pl/pomysl-na-nowe-odcinki-vt514,1550.htm i tu http://www.forum.kiepscy.org.pl/wlasny-scenariusz-do-swk-vt2720.htm oraz tu: http://pl.pharellmans.wikia.com/wiki/Pomys%C5%82y_na_odcinki_do_%C5%9AWK [1]

Więcej od Wikii

Losowa wiki