Wikia

Przemysławowa Wikia

Lista pomysłów do serialu Świat według Kiepskich

Komentarze54
30stron na
tej wiki

Poniżej znajduje się kilka pomysłów na odcinki do przyszłych serii serialu Świat według Kiepskich. Zrobionych pomysłów nie można przerabiać, można zaś tu dodawać jeszcze własne pomysły z dopiskiem własnego imienia i nazwiska w dolnej części ' Scenariusz: ' .

Jeśli któryś z pomysłów będzie zaakceptowany przez scenarzystów Kiepskich, proszę o wpisanie imion pomysłodawców do napisów końcowych.

Sezon 21 (2015)Edytuj

Nr. odcinka sezonu Nr. przypuszczalnego odcinka Tytuł Opis odcinka Data przypuszczanej premiery
1 457 Illuminatum mnie śledzi!!! Paździoch podejrzanie tajemniczy przychodzi do Kiepskiego o 3. w nocy z nowiną. Śledzi go organizacja "Illuminati" za to, co powiedział w swojej audycji we Wrocławskim Radiu i prosi Ferdka o pomoc w schronieniu i ucieczce przed śmiercią. Jak się później okazuje, Paździoch to tajny współpracownik Illuminati, i próbował wyłudzić pewne ważne informacje od Ferdka. I tak na prawdę to Ferdek od kilku miesięcy jest przez nich obserwowany. Z pomocą Haliny próbuje im uciec, lecz wszystko zdaje się na nic, ponieważ w końcu go schwytują...
Pomysł: Przemysław Załuski
04.03.2015
2 458 Wizja Rewolucji Ferdek ma dość ustawy demokratycznej w Polsce. Postanawia wywołać rewolucję wraz z sąsiadami. Ich postulat okazuje się klapą. Niedługo później Paździocha porywają kosmici za próbę wyjawienia, kto odgrywał rolę strażników w Pałacu Prezydenckim. Sąsiedzi wraz z Waldusiem zatem muszą polecieć go ratować, aż do legendarnej Strefy 51.
Pomysł: Przemysław Załuski
11.03.2015
3 459 Wariat Padają różne obelgi na Ferdka, że jest nienormalny. Ferdek się załamuje w końcu, i próbuje dowieść, że oni sami nie są lepsi.
Pomysł: Przemysław Załuski
18.03.2015
4 460 Kiedy Jolaśka straciła popęd Arnold Boczek zaczyna się podkochiwać w Jolasi Pupci, żonie Waldusia. Nie mija wiele czasu, jak pyta się Ferdka o wypożyczenie kobiety na wypróbowanie. Ten od razu się zgadza, bez zbędnych tekstów. O dziwo to samo jest z Waldusiem, dla którego Jolasia straciła popęd. Boczek zatem umawia się z Jolasią na nocną kopulację w lesie.
Pomysł: Przemysław Załuski
25.03.2015
5 461 [[]]
Pomysł: Przemysław Załuski
01.04.2015
7 463 I wszystko ja... znaczy ciemne! Ferdek ma dość propagandy w telewizji nt. Katastrofy Smoleńskiej. Postanawia samemu znaleźć prawdę z pomocą sąsiada.
Pomysł: Przemysław Załuski
15.04.2015

Odcinki zastępcze:

ZamiennikiEdytuj

Nr. zamiennika Nr. przypuszczalnego odcinka Tytuł Opis odcinka Data obmyślanej premiery
[[]]
Scenariusz: Przemysław Załuski i inni

Teksty do pomysłówEdytuj

Tu umieszczane są wybrane, najlepsze urywki ze scenariuszy do pomysłów.

Teksty do pomysłów do serialu "Świat według Kiepskich"
Nazwa i numeracja odcinka Teksty
0 [[]]

Inne pomysły na odcinki możesz znaleźć tu: http://www.forum.kiepscy.org.pl/pomysl-na-nowe-odcinki-vt514,1550.htm i tu http://www.forum.kiepscy.org.pl/wlasny-scenariusz-do-swk-vt2720.htm oraz tu: http://pl.pharellmans.wikia.com/wiki/Pomys%C5%82y_na_odcinki_do_%C5%9AWK [1]

Więcej od Wikii

Losowa wiki