Wikia

Przemysławowa Wikia

Lista pomysłów do serialu Świat według Kiepskich

Komentarze54
32strony na
tej wiki

Poniżej znajduje się kilka pomysłów na odcinki do przyszłych serii serialu Świat według Kiepskich. Zrobionych pomysłów nie można przerabiać, można zaś tu dodawać jeszcze własne pomysły z dopiskiem własnego imienia i nazwiska w dolnej części ' Scenariusz: ' .

Jeśli któryś z pomysłów będzie zaakceptowany przez scenarzystów Kiepskich, proszę o wpisanie imion pomysłodawców do napisów końcowych.

Sezon 21 (2015)Edytuj

Nr. odcinka sezonu Nr. przypuszczalnego odcinka Tytuł Opis odcinka Data przypuszczanej premiery
1 457 Illuminatum mnie śledzi!!! Paździoch podejrzanie tajemniczy przychodzi do Kiepskiego o 3. w nocy z nowiną. Śledzi go organizacja "Illuminati" za to, co powiedział w swojej audycji we Wrocławskim Radiu i prosi Ferdka o pomoc w schronieniu i ucieczce przed śmiercią. Jak się później okazuje, Paździoch to tajny współpracownik Illuminati, i próbował wyłudzić pewne ważne informacje od Ferdka. I tak na prawdę to Ferdek od kilku miesięcy jest przez nich obserwowany. Z pomocą Haliny próbuje im uciec, lecz wszystko zdaje się na nic, ponieważ w końcu go schwytują...
Pomysł: Przemysław Załuski
04.03.2015
2 458 Ofiara kontroli umysłów Ferdek obmyśla różne plany na naprawianie świata i wrzuca je do szuflady. Jeden tekst motywujący do zmian publikuje w internecie. Następnego dnia, o północy, po wyjściu z ubikacji nagle coś go bierze, by pójść do Paździochów i złożyć niemoralną propozycje Helenie z myślą, że Paździoch wyjechał. Paździoch zaraz grozi sądem dla Ferdka za molestowanie. Ferdek szybko zapomina szczegóły sytuacji, ponieważ był wtedy pod wpływem fal HAARP. Halina szybko reaguje na tą sytuację, i już nazajutrz wysyła męża za karę na dwa tygodnie do jego brata bliźniaka Andrzeja, gdzie ma pracować na gospodarce. Ma w ten sposób przemyśleć swoje zachowanie. Ferdek jednak z bratem obmyślają zupełnie inny plan...
Pomysł: Przemysław Załuski
11.03.2015
3 459 Skromny posiadacz Warszawy Do Ferdka dzwoni brat Mariana Paździocha, Jan Arkadiusz Paździoch. Chce mu wcisnąć samochód Warszawę, który jest w nienagannym stanie, za cenę 10 tysięcy złotych. Ferdek jest zainteresowany ofertą, ale niestety tyle nie posiada. Zwraca się z dofinansowanie do Mariana Paździocha. Ten wytargowuje cenę 3 tysięcy, po bratersku. W zamian sąsiedzi będą się dzielić samochodem. Ferdek zadowolony już jeździ po Polsce w celu dostarczenia do domu dobrego prowiantu. Paździoch zaś jedzie Warszawą do Gdańska załatwić sprawy pod pretekstem "wyjazdu do bazaru". Wraca ze zbitą tylną szybą i uszkodzoną karoserią z przodu. Wkrótce ktoś im skrada ten samochód. Okazuje sie, że brat Paździocha ubzdurał sobie, że podtrzymuje te 10 tys. zł za samochód i rząda zwrotu. Marian Paździoch znowu kradnie auto chwaląc się Ferdkowi, że specjalnie zadarł z ludźmi z Gdańska, ażeby go zniszczyli symbolicznie, tak jak jego (Paździocha) ukochany Tusk zniszczył Polskę. Ferdek postanawia odnowić te auto symbolicznie, by pokazać, że wkrótce również polepszy Polskę...
Pomysł: Przemysław Załuski
18.03.2015
4 460 Wizja Rewolucji Ferdek ma dość ustawy demokratycznej w Polsce. Postanawia wywołać rewolucję wraz z sąsiadami. Ich postulat okazuje się klapą. Niedługo później Paździocha porywają kosmici za próbę wyjawienia, kto odgrywał rolę strażników w Pałacu Prezydenckim. Sąsiedzi wraz z Waldusiem zatem muszą polecieć go ratować, aż do legendarnej Strefy 51.
Pomysł: Przemysław Załuski
25.03.2015
5 461 Wariat Padają różne obelgi na Ferdka, że jest nienormalny. Ferdek się załamuje w końcu, i próbuje dowieść, że oni sami nie są lepsi.
Pomysł: Przemysław Załuski
01.04.2015
6 462 Kiedy Jolaśka straciła popęd Arnold Boczek zaczyna się podkochiwać w Jolasi Pupci, żonie Waldusia. Nie mija wiele czasu, jak pyta się Ferdka o wypożyczenie kobiety na wypróbowanie. Ten od razu się zgadza, bez zbędnych tekstów. O dziwo to samo jest z Waldusiem, dla którego Jolasia straciła popęd. Boczek zatem umawia się z Jolasią na nocną kopulację w lesie.
Pomysł: Przemysław Załuski
08.04.2015
7 463 I wszystko ja... znaczy ciemne! Ferdek ma dość propagandy w telewizji nt. Katastrofy Smoleńskiej. Postanawia samemu znaleźć prawdę z pomocą sąsiada.
Pomysł: Przemysław Załuski
15.04.2015
8 464 Uniaa, uniaa, jak tu żydź? Wujka Władka odwiedza inspekcja. Karzą mu młode bydło przenieść z uwięzi łańcuchowej na klatkową. Władek jednak się sprzeciwia. Te jednak grożą mu sądem i karami pieniężnymi. Wujek Władek szuka zatem pomocy u Ferdka i jego znajomych w podjęciu decyzji. Ferdek doradza mu jednak mieć w... głęboko w poważaniu te zmiany. Tak też się staje.
Pomysł: Przemysław Załuski i inni
22.04.2015
9 465 Pechowe wakacje Ferdek i Halina jadą na wakacje z dala od codziennych problemów. Pozwala jej na to ordynator, który uważa, że Halina dużo robi dla szpitala i w końcu może trochę odpocząć. Postanawiają wyjechać na krótkie wakacje do Warszawy. Niestety stać ich jedynie na kiepski hotelik na pechowej ulicy. Nie mija dużo czasu, jak ich ktoś okrada. Próbują zgłosić wszytko policji na 13. posterunku, niestety personel tam jest poniżej krytyki...
Pomysł: Przemysław Załuski i inni
Ciekawostka: Jest to crossover z serialami "Daleko od noszy" i "13. posterunek"
29.04.2015
10 466 Rzeźnik szuka żony Arnold Boczek zapisuje się do programu "Rzeźnik szuka żony". Jego konkurentem okazuje się Marian Paździoch, którego Helena wygoniła do tego programu dla kasy, i Ziemowit Kiepski, który wciąż szuka.
Pomysł: Przemysław Załuski i inni
Ciekawostka: Jest to parodia programu "Rolnik szuka żony"
06.05.2015
11 467 Duch Micheala Jacksona Ferdek po obejrzeniu „This Is It“ w Polsacie zaczyna coraz bardziej lubić twórczość Michaela Jacksona, szczególnie tą mądrą. W końcu tak się wczuwa w jego muzykę, że czuje miłe wibracje jednej nocy. We śnie objawia mu się sam Michael, który wszedł do jego ciała pod pretekstem misji do wypełnienia. Mają jednak mało czasu, bo już nadszedł rok 2014 i okres wojen.
Pomysł: Przemysław Załuski
13.05.2015
12 468 Kibic - patriota Ferdek nie rozumie podniecenia się wszystkich rodaków Mundialem, gdyż nie ma tam Polaków. Sam preferuje zaś kibicowanie Polakom w siatkówce i tenisie. Podobne upodobania ma Arnold Boczek. Razem postanawiają zachęcić rodaków do kibicowania swoim i pomóc w rozwijaniu swoich talentów sportowych. Ruszają z akcją „Kibic Patriota“. Fundusze czerpią z Funduszy UE. Niedługo po rozwoju akcji i jej spopularyzowaniu zaczynają się kłopoty, szczególnie z władzą, która bezinteresownie dała im te fundusze.
Pomysł: Przemysław Załuski
20.05.2015
13 469 Śmierć Demona Umiera Marian Paździoch. Wszyscy wspominają miłe chwile z jego osobą, prócz Ferdka. Uważa on, że był to najgorszy typ na dzielnicy, i miał on wkłady w różnych sektach i organizacjach, przez co nigdy nie czuł się w jego towarzystwie bezpiecznie. Badura potwierdza jego zdanie.
Pomysł: Przemysław Załuski
27.05.2015
14 470 REWOLUCJA!!! Ferdek w końcu czuję się o pełnych siłach, by zrobić globalną rewolucję. Z pomocą ruszają mu jego syn Walduś oraz Arnold Boczek.
Pomysł: Przemysław Załuski
03.06.2015

Odcinki zastępcze:

ZamiennikiEdytuj

Nr. zamiennika Nr. przypuszczalnego odcinka Tytuł Opis odcinka Data obmyślanej premiery
[[]]
Scenariusz: Przemysław Załuski i inni

Teksty do pomysłówEdytuj

Tu umieszczane są wybrane, najlepsze urywki ze scenariuszy do pomysłów.

Teksty do pomysłów do serialu "Świat według Kiepskich"
Nazwa i numeracja odcinka Teksty
1. Krótkie, ale pożyteczne
  1. Podczas rodzinnego obiadu, Ferdek mowi, ze jego syn w kazdym temacie jest od niego gorszy. Kiedy idzie do toalety, widzi, ze Waldus ma wiekszego penisa. Mezczyzna jest wsciekly. Okazuje sie jednak, ze w tym temacie bedzie towarzyszyc mu Jolasia.

Inne pomysły na odcinki możesz znaleźć tu: http://www.forum.kiepscy.org.pl/pomysl-na-nowe-odcinki-vt514,1550.htm i tu http://www.forum.kiepscy.org.pl/wlasny-scenariusz-do-swk-vt2720.htm oraz tu: http://pl.pharellmans.wikia.com/wiki/Pomys%C5%82y_na_odcinki_do_%C5%9AWK [1]

Więcej od Wikii

Losowa wiki